|
|
|
|
|
Внесете назив, седиште, единствен даночен број (ЕДБ) или матичен број (МБ) на даночниот обврзник
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
Комуникацијата со медиумите се одвива преку Оддел за односи со јавност и комуникација, односно Портпаролот на УЈП.
За начинот на остварување на комуникација со средствата за јавно информирање, главните начела на комуникацијата, политиката на информирање... на Управата за јавни приходи, преземете го „Упатството за односи со јавноста и комуникација со медиумите“.
13.03.2012
Остануваат уште неколку дена до истекот на рокот/15 март, до кога самостојните вршители на дејност имаат обврска да пријават добивка/загуба за 2011 година и да поднесат Биланс на приходи и расходи (образец “Б”) и Годишен даночен биланс за персоналeн данок на доход (образец “ПДД-ДБ”). Трговци поединеци, фризери, златари, такси превозници, нотари, адвокати, занаетчии, земјоделци...кои покрај приходите од вршење на самостојна дејност, во изминатата 2011 година оствариле и други дополнителни приходи, имаат обврска да поднесат и Годишна даночна пријава...
|
|
06.03.2012
Даночната Академија продолжи со имплементирање на својата годишна програма и во месец февруари преку одржување на обуки низ целата територија на Република Македонија. Во овој период во просториите на Регионалните дирекции на Управата за јавни приходи се спроведоа неколку обуки и работилници на тема: „Карактеристики на даночни обврзници и алатки за контрола“, „Даночен третман на донации и спонзорства“, „Интегриран модул за надворешна контрола“...
|
|
29.02.2012
УЈП го донесе Стратешкиот план кој ги содржи генералните насоки и мерките за периодот 2012-2014 година, а кои треба да обезбедат не само реализација на основната мисија и визија на институцијата, туку ќе претставуваат и темел за изградба на современ даночен орган со висок углед и интегритет кај даночните обврзници, домашната и меѓународната јавност - доверба во професионалноста, ефикасноста, транспарентноста и услужната ориентираност. УЈП планира пет основни развојни стратешки цели...
|
|
27.02.2012
Во врска со изјавите на Демократската партија на Албанците (ДПА), за наводен напад на владата врз албанските бизниси, Управата за јавни приходи најостро ги демантира изнесените информации, како и обидите за политизирање и регионализација на примената на даночни закони. Со ваквите изјави, кои се штетни за легалните бизниси кои навремено и во целост ги плаќаат даноците во Македонија, не сакаме да веруваме дека оваа политичка партија ја подржува сивата економија и неплаќањето на даноците. Законите во Македонија важат за сите. Не ни е познато по која формула оваа партија препознава кој се албански, македонски....бизниси, бидејќи УЈП таква формула нема. Бизнис е бизнис, а според УЈП постојат даночни обврзници кои плаќаат даноци и оние кои не пријавуваат и не плаќаат даноци...
|
|
25.02.2012
Ако 94% од компаниите и граѓаните доброволно ги плаќаат даноците во Македонија, што со оние кои делуваат во сивата економија – што вршат “плаќања под рака“, без фискална сметка...? Засилената кампања против оние кои имаат намера да се стекнат со неправична и незаконска “предност” во однос на лојалната конкуренција, Управата за јавни приходи ја најави на почетокот на февруари, а за неполн месец по овој основ затворени се над 300 објекти низ цела Македонија. Податоците од терен покажуваат дека поголемиот дел од затворените објекти регистрираат од 50 до 60% од вистинскиот промет...
|
|
|
|
|
|
|